To 11.4.2024 Voima


Alkuverkat ja venyt

4-4-3-2x rinnalle veto 90-95-100-105(1)

4-4-3-2x yhden jalan kyykky 120-140-150-160

4+4x30 sek pohkeet

3x6+6 lonkankoukistajat alataljassa 

3x6 takareidet laitteessa

3x6 etureidet laitteessa


Kommentit:


Tänään käytiin Juhon kanssa monnarilla tekemässä hyppytreenin sijasta voimatreeni. Päätettiin alkuviikosta että ei hypätä tällä viikolla ollenkaan. Muokataan viikkorytmi sellaiseksi että päästään hyppäämään Teneriffalla (lähdetään espanjaan leirille) mahdollisimman paljon. Siksi tänään voimaa. No muutenkin annetaan vähän helppoa lepoa tolle akilleksellekin, mikä on hyvä sekin. 

Mutjoo tämän päivän treeni kulki kyllä hyvin, olin tyytyväinen. Sekä rinnalleveto että kyykky kulki. Rv:ssä oli ihan hyviä nostoja 100kg:llä, ihan en saanut kahta kertaa nostettua 105. Kaukana ei ollut, vähän taas hätäilin niin oli huono nosto teknisesti se toinen. Eka veto oli tosi hyvä ja helppo, sen takia luulin että myös tuo tokakin tulee. Nohh enskerralla. Mut olin tyytyväinen. Samoin yhden jalan kyykkyynkin, se kulki myös hyvin. Lopussa vikassa sarjassa sai jo hyvin puristaa ja oikealla jalalla paino pysy hetken paikallaan kun pusersin mutta siitä se sitten nousi. Oli siis täykky painot. Tyytyväinen olin! Loppuun otettiin akillekselle ja pohkeelle isometriaa ja muuten sitten perusliikkeet jaloille. Hyvä treeni, kelpaa lähteä ylihuomenna etelän lämpöön reenailee. Lähdetään siis lauantaina Juhon kanssa Teneriffalle leirille. Wiltsu on siellä ollut jo tämän viikon itsekseen Venlan kanssa ja nyt me sit tullaan perästä. Mä oon kaksi viikkoa ja Juho yhden. Siellä on koko Suomen yleisurheiluskene taas lämmössä reenailemassa .Aiettä, oon kyllä oottanut. Viimeksi käynyt 2019 tms. leirillä ulkomailla, niin nyt heti uudestaan:) Huomenna hieronta ja sitten la kohti Espanjaa.





Kommentit

Suositut tekstit