Ti 26.3.2024 Voima




Alkuverkat ja venyt

3x4 rv 90+95+95

4x4 syväkyykky 110kg


Penkiltä ponnistus 3x5+5

Kuntopallolla 2x5

  • Pyt

  • Jve


Kommentit:


Kävin tänään tekemässä taas treenin myllypurossa harkkapäivän jälkeen. Oli aika haipakka päivä 9-16 täyttä sähinää, mutta yllättävän hyvin kulki treenit siitä huolimatta. Etenkin rinnallevetoon olin tyytyväinen tänään. Oli aika helpon tuntuista, mistä olin positiivisesti yllättynyt. Löysin myllystä myös nostovyön niin sekin jeesas että pystyi hyvin tekemään. Painot nousi aika kivasti ja sain mielestäni nyt hyvin tehoa siihen vetovaiheeseen. Kyykyssä huomas aavistuksen verran sen että oli tänäänkin ollut koko päivän jaloilla, mutta yllättävän hyvää tekemistä siinäkin oli. Ei ollut varmistajia niin piti nostaa ite myös viimeisen sarjan toistot. 

Eljas tuli ekstempore hallille tekemään omaa kävelytreeniä, oli kiva yllätys!! Se koutsas mua noissa penkiltä ponnistuksissa, auttoi siis pitämään kumpparia ja vastustamaan. Oli hyvä. Loppuun piti vielä tehdä kuntopallolla pyttiä ja jvetä, mutta sinne pärähti hemmetisti pikkumukuloita just kun olin alkamassa heittämään. Korvasin heitot sitten vaan heittämällä ylöspäin. Sekin toimi ihan mainiosti. Mut kiva treeni. Olin iloinen tuosta punttiosuudesta ja siitä että Eljastakin näki pitkästä aikaa. Siinä treenin ohessa vähän turistiin sen mitä ehti. Mut oli kiva. Tästä jatketaan:)



Kommentit

Suositut tekstit