Tiistai 22.8.2023 Nopeus


Alkuverkat ja venyt ja aktivoinnit

Koordit 2x20m

Pakettijuoksu

Helppo polvennostojuoksu

4nopeaa 4hidasta

Saksijuoksu

Avarit 3x60m

Askelmerkkijuoksut x3

Telinelähdöt x3


Kommentit:


Tänään mentiin Harjun sijasta Hippokselle vetää nopeustreeniä. Eilinen verkkailu paransi jalkojen olotilaa ja tänään oli ihan mukava päästellä menemään. Wiltsu oli kans treenaamassa. Teki lajivoimaa. Mä puolestaan otin muutamat askelmerkkijuoksut (koska ens ke hypätään Harjucupissa) ja sit telinelähdöt. Oli ihan hyvä setti. Etenkin tuo askelmerkkijuoksu kulki tänään hyvin. Jotenkin sain sen hyvin urilleen heti alusta lähtien. Oli tehokkaan olosta ja sitä Juhokin sanoi. Joo olin kyllä tyytyväinen. Mä tein nyt vaan sellasen muutoksen etten laittanut sitä 8m merkkiä tuohon jotten rupeis ”valmistautumaan” lankulle liikaa. Mietin nimittäin sitä että se voi olla yksi tekijä kans että askeleet ei tuu niin hyvin sit loppuun kun, siitä merkistä aina katon että nyt pitää olla korkeella ja paketissa ym. Ehkä se muokkaa sitä juoksua liikaa sit kuitenkin ja menee vaan läskiksi. Siks otin sen merkin nyt pois. Ja se ehkä toimi. Oli kyllä ihan hyviä juoksuja, olin tyytyväinen. 


Loppuun otettiin sitten vielä pari telinelähtöä. Wiltsu toimi päälähettäjänä ja hyvin hoitikin hommat. Mulla oli vähän vaan teknisiä ongelmia kahella ekalla vedolla. Ekassa meinasin lentää nenälleen ja toka oli surkea ponnistus telineistä. Kolmas sellanen ihan medium. Mut huomas että ilmeisesti askelmerkkijuoksuissa jo vähän paikat väsähtivät. Ei niin tehokkaan ja räjähtävän tuntusta kun joskus aikaisemmin. Ihan ok kuitenkin. Mukava setti porukalla ja noihin askelmerkkijuoksuihin olin tyytyväinen tänään, ne teki iloseks:)







Kommentit

Suositut tekstit