Su 28.3.2023 Voima




Alkuverkat

4x4+4 yhden jalan terävä kyykky 90kg

3x6+6 yhden jalan prässi "huoltavasti" 125

3x10 pohkeet, kahdella jalalla ylös, yhdellä alas 90kg

2x5+5 pistoolikyykky etureidelle

3+2x eksentrinen takareidelle 


Kommentit:


Kävin tänään tekemässä voimaa itsekseni monnarin salilla. Juho ja kumppanit lähti Seinäjoelle kisaamaan niin sen takia tein itsekseni. Kropan fiilis oli ihan hyvä treeneihin tultaessa. Eilinen hyppytreeni tietenkin vähän tuntui vasemmassa jalassa. Se oli pikkasen moukaroidun tuntuinen, mutta ei suuremmin kuitenkaan kipeä. Ehkä vähän huomas että treenissä oli vasen jalka väsyneempi mut hyvin meni. Oli parempi fiilis kropassa kyllä kun eilen. Ei niin tyhjän ja voimattoman oloinen. Palauttava treeni tämä ensisijaisesti oli jaloille, ainoastaan ekana oli yhden jalan terävä kyykky jossa sähisin kunnolla. Oli ihan hyvää tekemistä! Sit vähän pumppailuja jalkaprässissä ja pohkeita kans eksentrisesti. Hyvin kulki ja oli mukava käydä pumppailee. Tuntu jaloissakin hyvältä kun sai verenkiertoa ja pientä työtä sinne tehtyä. Oli hyvä. Ei muuta ihmeellistä kerrottavaa.

Mä oon nyt pitänyt ruokapäiväkirjaa ja koittanut saada energiaa sen 2000kcal päivässä. Laittelen sitten Vp:lle viestiä että onko tää hyvä kuvio ylläpitää kisakauden. Vähän aiheuttaa stressiä tämmönen ruokien tarkkailu kun tuntuu että syönkö mä nyt tarpeeksi proteiinia, meneekö liikaa hiilihydraatteja ja mites rasvat. Huomaa että rupee miettimään mitä laittaa suuhunsa. Se vähän ärsyttää. Mutta teen nyt tän noin 5pvää kirjaa ja sen jälkeen en suuremmin sitten mieti mitä syön. Mä syön kuitenkin yleisesti niin tervellisesti että turha stressailla. Haluun vaan tietää että syönkö sopivasti kilokaloreita nyt näin kilpailukaudella että paino pysyy aika hyvin hallinnassa, ja mihin ravintoaineisiin (protsku, hiilari, rasva) minun täytyy eniten kiinnittää huomiota että tulee sopivasti mun laji huomioiden..


Yhden jalan terävä kyykky+ jalkaprässi



Kommentit

Suositut tekstit