Pe 9.9.2022 Vaihtoreeni

Alkuverkat ja lämmittelyt

Viestivaihtoja: Eljas-Mä, Mä-Miku


Kommentit:


Synttäripäivä tänään jihhuu 26vee täyteen. (Henkinen ikä tosin ei tähän mätsää) Sitä kelpaa juhlia urheilukentällä. Tosiaan SV:n viestitiimi oli saapunut Jkylään niin otettiin illalla sitten vielä vaihtoja Harjulla huomista varten. Joukkueeseen tuli muutoksia niin nyt meitä juoksee Eljas, minä, Mikael ja Oliver. Tuossa järkässä mennään eli Eljas alottaa, mä takasuoralla, Miku takakaarteessa ja Oliver ankkurina. Eljaksen kanssa vähän kerittiin tosiaan siellä Eltsussa jo ottaa mutta otettiin vielä varmuuden vuoksi täälläkin vaihtoja. Ihan ok sujui vaikka kapula muutaman kerran ei osunutkaan käteen.. se loi pientä painetta mutta huomenna sit katotaan saadaanko kapula maaliin. Mä ja Miku otettiin kans vaihtojaja ne sujui ihan kivasti. Paljon tuli juoksuja nyt tähän iltaan itelle, toivottavasti ei tullut liikaa.. Mut huomenna puolen päivän jälkeen sit 4x100m alkuerät joista tarkotuksena päästä finaaliin. Katotaan kui kulkee.


Kommentit

Suositut tekstit